با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ واکنش فانی به انتقاد «معلمان» از رسانه ای کردن پرداخت مطالبات فرهنگیان
زیارت عاشورا

وزیر آموزش پرورش  در پاسخ به انتقاد برخی معلمان از رسانه ای کردن پرداخت مطالبات فرهنگیان ، این امر را ناشی از فشار رسانه ای اعلام کرد و گفت:سعی می کنیم ازاین به بعد در این خصوص کمتر صحبت کنیم. فانی معیار رتبه بندی معلمان را انجام شایسته وظایف معلمی دانست و افزود : طرح رتبه بندی معلمان هرچند ایده آل نیست ولی موجب کم شدن تبعیض بین آنان خواهد شد.

به نقل از خبرگزاری صدا و سیما :علی اصغر فانی شامگاه امروز در نشست مدیران آموزش و پرورش شهرستان بناب افزود : امسال سیزده هزار و چهارصد میلیارد ریال برای بهسازی فضاهای آموزشی اختصاص یافته است.
وی سرانه اختصاص یافته به مدارس را ناکافی اعلام کرد و افزود: امسال دو هزار میلیارد ریال نیز از اعتبارات فروش گاز به مردم برای سرانه مدارس در نظر گرفته شده که بخشی از آن در مهر ماه امسال به حساب مدارس واریز خواهد شد
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بازنشستگی 63 هزار معلم در کشور در سال گذشته و امسال گفت : با ورود نخستین گروه از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان از ابتدای سال تحصیلی 95 به جمع معلمان ، توازن نسبی نیروی انسانی در آموزش و پرورش ایجاد خواهد شد .
فانی از بدهی ده هزار و پانصد میلیارد ریالی آموزش و پرورش به بازنشستگان هم گفت و تصریح کرد :25 درصد مطالبات بازنشستگان اسفند سال قبل پرداخت شد و بقیه بدهی نیز به محض تامین اعتبار پرداخت خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش وجود مدارس خاص را عامل آسیب دیدن مدارس عادی دانست و گفت : فعالیت مدارس خاص بر انگیزه معلمان و دانش آموزان اثر نامطلوب دارد و سعی می شود در سالهای آینده تعداد این مدارس کاهش یابد .
وی در پاسخ به انتقاد برخی معلمان از رسانه ای کردن پرداخت مطالبات فرهنگیان ، این امر را ناشی از فشار رسانه ای اعلام کرد و گفت:سعی می کنیم ازاین به بعد در این خصوص کمتر صحبت کنیم.
فانی معیار رتبه بندی معلمان را انجام شایسته وظایف معلمی دانست و افزود : طرح رتبه بندی معلمان هرچند ایده آل نیست ولی موجب کم شدن تبعیض بین آنان خواهد شد .
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست مشارکت دادن آموزش و پرورش را در برنامه های توسعه ای خواستار شد .
حجه الاسلام باقری بنابی افزود:با توجه به اینکه برنامه ششم توسعه در مجلس در حال تدوین است نمایندگان از برنامه های آموزشی،پرورشی،معیشتی و عمرانی آموزش و پرورش حمایت خواهند کرد .



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 23 مرداد 1394برچسب:, | 9:15 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |